Werkervaring

Tijdens mijn studie Rechtsgeleerdheid ben ik begonnen met werkzaamheden in de zorgsector. Begonnen als administratief medewerker en planner in de kraamzorg,  ben ik na mijn afstuderen doorgestroomd naar een functie als directiesecretaris van een veelzijdige zorgonderneming. In deze functie heb ik met alle facetten van een onderneming kennisgemaakt: als belangrijkste adviseur van de directie, als leidinggevende van de overige stafleden, en als (tijdelijk) manager van verschillende locaties en projectleider van diverse projecten. Indien gewenst is mijn cv opvraagbaar. U kunt ook op LinkedIn kijken.

In 2008 ben ik van baan gewisseld; een volgende stap naar bestuurssecretaris van een grotere zorgorganisatie leek een logische. Na anderhalf jaar kwam ik tot de conclusie dat dat niet het geval was en vond ik dat ik te ver afstond van de daadwerkelijke zorgverlening. In de nieuwe werkkring die volgde, bleek dat ik mij het beste thuis voel in werkzaamheden die concrete resultaten opleveren. Vervolgens deed zich de mogelijkheid voor om curator te worden van een jongedame met een verstandelijke beperking. Meer concrete zorgverlening is, met mijn achtergrond, bijna niet te vinden, dus; sinds november 2010 oefen ik werkzaamheden als curator, bewindvoerder & mentor uit.

Mijn cliënten wonen in Zuid-Holland in de regio’s Leiden, Den Haag, Alphen aan den Rijn, Zoetermeer, Delft, Katwijk en Noordwijk. Zij variëren in leeftijd van 18 tot en met 94 jaar.